Scanner di codici à barre industriale codice DPM

nutizie

Cosa hè u Dragon Boat Festival in Cina

U Dragon Boat Festival, chjamatu ancu Double Fifth Festival, hè celebratu u 5 di maghju nantu à u lunarcalendar.Hè una festa folklorica largamente diffusa cù una storia di più di 2 000 anni, è hè ancu unu di i festivali cinesi più impurtanti.Ci hè parechje attività di celebrazione in quellu ghjornu, trà e quali l'usanza di manghjà gnocchi di risu è e corse di dragon boat sò assai impurtanti.

1, manghjà:Risu glutinoso pienu di carne, noci o pasta di fagioli è impannillatu in foglie di bambù.Hè assuciatu cù Dragon Boat Festival cù significatu storicu. L'usu di manghjà zongzi hè oghji populari in Corea di u Nordu è di u Sudu, u Giappone è e nazioni di l'Asia Sudueste.

2, ghjucà:A corsa di Dragon boat hè una parte indispensabile di u festival, chì si svolge in tuttu u paese.Quandu u fucile hè sparatu, a ghjente viderà i corridori in canoe in forma di dragone chì tiranu i remi in armunia è in fretta, accumpagnati da tamburi rapidi, veloci versu a so destinazione.

3, indossa:In Dragon Boat Festival, i genitori anu ancu bisognu di vestisce i so figlioli cù un sachet.Prima cucenu sacchetti cù tela di seta culurita, poi riempienu i sacchetti cù perfumi o erbe medicinali, è infine li stringe cù fili di seta.U sachet serà appiccicatu à u collu o ligatu à u fronte di una robba cum'è ornamentu.Si dice chì sò capaci di alluntanà u male.

I sacchetti (Hsiang Pao in Chinese) sò assai populari cù i zitelli è si cunvene cù l'altri per cullà quant'è pussibule.I zitelli ùn sò micca l'unichi chì cullighjanu Hsiang Pao.L'anziani sò spessu datu cum'è un simbulu di rispettu, è sò assai apprezzati per via di u ricami intricatu è bellu chì li adorna.

4, Hang:Hang rami di moxa è calamus intornu à e porte di e so case mostranu ritratti di a nemesi di u male, Chung Kuei.

Eccu un avvisu di vacanze: u nostru uffiziu serà chjusu per 3 ghjorni da u 3 di ghjugnu à u 5 di ghjugnu di u 2022 per via di u nostru Festival di Dragon Boat.
A megliu benedizzione per voi è a vostra famiglia, vogliu chì u Dragon Boat Festival sia felice.
If you need any help, please leave message email to nancy@qijione.com, whatsapp +8617372119792.Thank you.

--- Salutu da Suzhou Qiji Electric Co., Ltd


Tempu di posta: 02-02-2022