Scanner di codici à barre industriale codice DPM

nutizie

Introduzione à i codici QR è stampanti di codici QR

 

U codice QR, u nome cumpletu di Quick Response Code, cunnisciutu ancu "Quick Response Code", hè un codice bidimensionale di matrice, sviluppatu da a cumpagnia automobilistica giapponese Denso Wave in u 1994, è u principale inventore di codice QR Yuan Changhong. cunnisciuta ancu com'è u "Patre di QR Code".

 

Comu si pò vede da u nome, stu codice bidimensionale pò esse lettu rapidamente è ricunnisciutu, è hà caratteristiche di lettura ultra-alta velocità è all-round.Questu hè un codice à barre otticu leggibile da a macchina capace di cuntene una ricchezza d'infurmazioni nantu à l'articulu à quale hè attaccatu.A causa di a grande capacità di dati è a cunvenzione di leghje, i codici QR sò attualmente assai usati in u mo paese.

 

Vantaghji di i codici QR

 

1: Grande quantità di almacenamiento d'infurmazioni

 I codici di barre tradiziunali ponu trattà solu circa 20 bit d'infurmazioni, mentre chì i codici QR ponu trattà di decine à centinaie di volte quant'è infurmazione quant'è i codici di barre.Inoltre, i codici QR ponu supportà più tipi di dati (cum'è numeri, lettere inglesi, lettere giapponese, caratteri cinesi, simboli, binari, codici di cuntrollu, etc.).

 

2: Piccola impronta per u trattamentu di dati

 Siccomu u codice QR pò processà e dati in a direzzione verticale è horizontale di u codice à barre à u stessu tempu, u spaziu occupatu da u codice QR hè solu circa un decimu di u codice à barre per a listessa quantità di informazioni.

 

3: Forte capacità anti-fouling

 I codici QR anu una putente "funzione di correzione di errore".In a maiò parte di i casi, ancu s'è certi etichette di codice à barre sò contaminati o danati, i dati ponu esse recuperati per correzione di errore.

 

4: Lettura è ricunniscenza in tuttu

 I codici QR ponu esse letti rapidamente in ogni direzzione da 360 °.A chjave per ottene stu vantaghju si trova in i trè mudelli di pusizioni in u codice QR.Questi marchi di posizionamentu ponu aiutà u scanner à eliminà l'interferenza di u mudellu di fondu quandu scansa u codice à barre è ottene una lettura rapida è stabile.

 

5: Supporta a funzione di fusione di dati

 U codice QR pò dividisce e dati in più codici, finu à 16 codici QR ponu esse divisi, è parechji codici divisi ponu esse cumminati in un unicu codice QR.Questa funzione permette à i codici QR esse stampati in spazii stretti senza affettà l'infurmazioni almacenate.

 

二维码打印机                               

Applicazione di stampante di codice QR

 

I codici QR sò attualmente largamente utilizati in a gestione logistica, a gestione di magazzini, a tracciabilità di e merchenzie, u pagamentu mobile è altri campi.I codici QR sò ancu utilizati in a vita di ogni ghjornu per i codici di autobus è in metro è e carte d'affari di codici QR WeChat.

 

Cù a pupularità crescente di i codici QR, l'imprese per stampà etichette di codice QR sò diventate indispensabili.Attualmente, i stampatori di codici à barre di etichette in u mercatu supportanu generalmente l'imprese di codici QR.


Tempu di post: Aug-09-2022