Scanner di codici à barre industriale codice DPM

nutizie

codice QR

U codice bidimensionale" target="_blank">U codice bidimensionale hè ancu chjamatu QR Code, è u nome cumpletu di QR hè Quick Response. Hè un metudu di codificazione assai populari in i dispositi mobili in l'ultimi anni. Pò guardà più. L'infurmazione pò ancu rapprisintà più tipi di dati.
Code à barre bidimensionale / codice à barre bidimensionale (codice a barre bidimensionale) registra l'infurmazione di u simbulu di dati cù una figura geomètrica specifica distribuita nantu à un pianu (direzzione bidimensionale) secondu certe regule;Utilizendu i cuncetti di flussi di bit "0" è "1" chì custituiscenu a basa logica di l'urdinatore, utilizendu parechje forme geometriche chì currispondenu à u binari per rapprisintà u testu è l'infurmazioni numeriche, lettura automatica attraversu l'equipaggiu di input di l'imaghjini o l'equipaggiu di scanning fotoelettricu per ottene u trattamentu automaticu. di infurmazione: hà qualchi funziunalità cumuni di a tecnulugia di codice à barre: ogni sistema di codice hà u so settore di caratteri specifichi;ogni caratteru occupa una certa larghezza;hà una certa funzione di verificazione, etc. À u listessu tempu, hà ancu a funzione d'identificazione automatica di l'infurmazioni in diverse fila, è u trattamentu di a rotazione grafica è i punti di cambiamentu.
Features
1. Codificazione di alta densità, grande capacità d'infurmazione: pò accoglie sin'à 1850 lettere maiuscule o 2710 numeri o 1108 bytes, o più di 500 caratteri cinesi, chì hè decine di volte più altu di a capacità d'infurmazione di codice à barre ordinariu.
2. Ampia gamma di codificazione: u codice à barre pò codificà l'imaghjini, i soni, i caratteri, a firma, l'impronte digitali è altre informazioni digitalizzate, è l'esprimenu cù codici à barre;pò rapprisintà parechje lingue;pò rapprisintà dati di l'imaghjini.
3. Forte tolleranza di difetti è funzione di currezzione d'errore: questu permette à u codice à barre bidimensionale per esse lettu currettamente quandu hè parzialmente dannatu per via di perforazione, contaminazione, etc., è l'infurmazioni ponu sempre esse recuperati quandu l'area dannighjata righjunghji 50%.
4. High decoding reliability: Hè assai più bassu cà u tassu d'errore di decodificazione di codice à barre cumuna di 2/1000000, è a rata d'errore di bit ùn supera 1/10000000.
5. E misure di criptografia ponu esse introdutte: a cunfidenziale è l'anti-falsificazione sò boni.
6. Low cost, faciuli à fabricà, è durable.
7. A forma, taglia è rapportu di i simboli di codice à barre pò esse cambiatu.
8. I codici à barre 2D ponu esse leghje cù lettori laser o CCD.


Tempu di post: 24-Mar-2023