Scanner di codici à barre industriale codice DPM

nutizie

U rolu di a stampante di ricevute di cucina

A cucina hè u locu per coce l'alimentariu, ma per l'affari di ristorazione, a cucina hè spessu u locu per piglià ordini è serve i cunsumatori.In un ambiente relativamente rumoroso, cum'è a cucina posteriore di un ristorante, se vulete riceve ordini in tempu per ùn affettà l'esperienza di cunsumu di u cliente, una stampante di ricevute di cucina chì pò stampà istantaneamente pò esse di grande aiutu.

Cosa hè una stampante di ricevute di cucina?

I stampatori di bigliettu di cucina, spessu chjamati solu stampatori di cucina, sò spessu usati per stampà istantaneamente ordini di i clienti in un ambiente di ristorante o di bar per aiutà i camerieri à fà u so travagliu in modu efficiente.

I stampatori di cucina sò generalmente stampatori termichi diretti.A testa di stampa riscaldata cuntatta a carta di ricevuta termale, è una reazzione chimica si trova nantu à a superficia di a carta termale, è dopu u testu o l'imaghjini sò generati.Questa stampante ùn hà micca bisognu di tinta, toner o ribbon, risparmia soldi, è hè durable è faciule d'utilizà.

Perchè avete bisognu di una stampante di ricevute di cucina?

In un ambiente di cucina calda, l'ordine stampati sò inevitabbilmente esposti à u calore è l'umidità di a cucina, chì hè propensu à a contaminazione di ordini.A stampante di cucina hè una stampante speciale sviluppata per l'ambiente speciale di a cucina.U testu stampatu ùn hè micca faciule per esse sfucatu, perchè pò assicurà megliu l'integrità è a correzione di l'ordine.

Inoltre, l'impresora di a cucina pò esse cunnessa à l'urdinatore à a reception in u locu di l'ordine di u cassiere per stampà rapidamente u bigliettu di l'ordine di u cliente, salvendu u tempu di prompting manuale è migliurà l'efficienza di u serviziu di u ristorante.

Siccomu u chef hà bisognu di taglià verdura, chop carne, acqua bolle, stir-fry, etc. in a cucina, hè inevitabbile chì ci sarà assai rumore in u prucessu di preparazione di pranzi, cusì l'ambiente di cucina hè assai rumoroso.Facendu i piatti sbagliati, ritardà u prugressu di serve i piatti, affettendu l'esperienza di pranzu di i pranzi, affettendu a reputazione di u ristorante, ùn hè micca favurevule à u sviluppu sustinibili di u ristorante.

Per quessa, una stampante di ricevute di cucina cù una funzione pronta hè assai impurtante per a cucina in l'industria di ristorazione.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022