Scanner di codici à barre industriale codice DPM

nutizie

Usi di a stampante portatile

L'imprese portatili sò chjuche è ligere, è l'utilizatori ponu facilmente mette in sacchetti, sacchetti o appiccà nantu à a cintura.Sò principalmente pensati per l'utilizatori chì anu bisognu di stampà quandu travaglianu fora.L'utilizatori ponu cunnette sta piccula stampante à altri dispositi cum'è telefunini è tablette via USB, Bluetooth o WIFI per stampà etichette, biglietti, documenti, foto, etc. L'imprese portatili sò generalmente stampate senza tinta, vale à dì, a tecnulugia di stampa termica hè aduprata, chì hè assai còmuda à aduprà.Pò esse usatu in a vita di a casa, a logistica, u trasportu, a medicina, u retail, l'applicazione di a lege amministrativa, a tracciabilità di i prudutti agriculi, a gestione di l'assi, è a stampa di codici à barre di i prudutti in a fabricazione.L'imprese portatili sò largamente usate.

 

Gestione di u almacenamentu

L'imprese portatili di casa ponu stampà diversi stili di etichette è appiccicà nantu à l'articuli o scatuli di almacenamento per l'identificazione, cum'è etichette di condimenti in cucina, etichette alimentari di frigorifero, etichette di cereali, etichette di cosmetici in a stanza, cambiate etichette di vestiti, etichette di cable di dati USB. Etc... Stu tipu di mini stampante di etichette pò aiutà à e persone à almacenà è mette diversi articuli in a casa, migliurà efficacemente l'utilizazione di u spaziu è riduce u tempu di ricerca.

 

gestione di u trafficu

Quandu ci hè una violazione di e regule di trafficu nantu à a strada di u trafficu, per esempiu, certi pruprietarii di vitture parcheghjanu illegale, a polizia di u trafficu emette un bigliettu dopu avè criticatu è educatu u pruprietariu, è u bigliettu di violazione emessu da a polizia di u trafficu hè esattamente da u portable. stampatore.Perchè a polizia di u trafficu hà bisognu di marchjà nantu à a strada per dirige u trafficu è rializà u travagliu di l'applicazione di a lege di u trafficu, l'imprese ordinarie ùn sò micca faciuli di trasportà, cusì sceglite una stampante portatile chjuca è ligera.Stu tipu di stampatore di fattura wireless portatile hè ancu diventatu un "bonu aiutu" per l'applicazione di a lege di u trafficu.

 

Logistica Express

Quandu avemu bisognu di mandà espressu à l'altri, imballemu l'articuli è i purtemu à u puntu d'espressione o sceglite di lascià u curriere à piglià.Truveremu chì u corriere porta generalmente una piccula stampante express in manu.Questa stampante espressa portatile pò aiutà i corrieri è i destinatari à stampà rapidamente ordini express è incollà in pacchetti express, migliurà l'efficienza di u travagliu.

 

Biomedicale

L'imprese portatili sò ancu largamente usate in l'industria biomedica.Quandu i circadori preparanu reagenti sintetici in u laboratoriu, sò generalmente almacenati temporaneamente in cuntenituri cum'è provette, bicchieri è buttigli di specimen.Per distingue i campioni, i reagenti in i cuntenituri sò generalmente bisognu di marcatu.À questu tempu, l'imprese portatili ponu ghjucà un rolu.

Duranti u periodu epidemicu, quandu u staffu medicale esegue teste di l'acidu nucleicu, anu ancu bisognu di etichettate i campioni raccolti per facilità a registrazione più tardi di i risultati.Tuttavia, u persunale medicale deve esse spargugliatu à parechji punti di campionamentu di l'acidu nucleicu, è à volte ancu bisognu di viaghjà trà parechji punti di campionamentu., À questu tempu, l'impresora di etichetta portatile hè più portable per via di a so piccula dimensione, a ligerezza, è pò aiutà à u persunale medico per assicurà l'efficienza di u travagliu mentre riduce u pesu.

E funzioni basi di l'impresora portatile ùn sò micca assai diffirenti di l'impresora ordinariu, è sò chjuchi in grandezza è ligere in pesu, cusì sò faciuli di trasportà è anu una larga gamma di usi., i registri di mantenimentu, u serviziu di campu mobile, i servizii medichi, i servizii publichi esterni è altri campi ponu esse utilizati.


Tempu di Postu: 14-Settembre-2022