Scanner di codici à barre industriale codice DPM

nutizie

Quale scanner hè megliu per voi?

Scopri quali scanner di codici a barre sò adatti per a vostra industria, ambiente è esigenze specifiche.Guadagnà a capacità di superà ogni ostaculu cù scanners pensati per scansà qualcosa, in ogni locu - ùn importa ciò chì.

1, Pistola di Scansione Rossa è Scanner Laser

A pistola di scansione di luce rossa adopta una fonte di luce LED, chì si basa in elementi fotosensibili CCD o CMOS è poi converte i segnali fotoelettrici.A pistola di scanning laser illumina un spot laser da u dispusitivu laser internu, è u spot laser hè trasfurmatu in un fasciu di luce laser nantu à u codice à barre da u swing di u mutore di vibrazione, chì hè poi decoded in un signalu digitale da AD.Perchè u laser s'appoghja nantu à u mutore di vibrazione per fà una linea laser, hè più facilmente dannatu in u prucessu di usu, è a so prestazione anti-caduta hè spessu micca bè cum'è quella di u lume rossu, è a so vitezza di ricunniscenza ùn hè micca cusì veloce. cum'è quella di a luce rossa.

2, Differenza trà 1D Scanner è 2D Scanner

U scanner di codici a barre 1D pò scansà solu i codici à barre 1D, ma micca i codici à barre 2D;U scanner di codici à barre 2d pò scansà codici à barre unidimensionali è bidimensionali.Pistola di scanning bidimensionale hè generalmente più caru cà a pistola di scanning unidimensionale.In certi occasioni spiciali, micca tutti i fucili di scanning bidimensionale sò adattati, cum'è scanning u codice bidimensionale nantu à a pantalla di u telefuninu o incisu nantu à u metale.

I lettori di codici à barre sò plug and play cù prestazioni di scansione di punta di l'industria, facendu chì ancu i codici à barre più difficiuli di leghje bè.Indipendentemente da i bisogni di a vostra attività, avemu un scanner per aiutà. Cuntattateci per una bona suluzione di scanner di codici à barre.


Tempu di post: 18-May-2022